Tuesday, April 22, 2008

YAHOO!tak yahoo sangat lately..haihs!!

I think most of people in the world using YAHOO! as what we called search engine (correct me if i am wrong)..but i prefer google ok as my search engine..wanna know y??

Lately YAHOO! is very very slow!!nak apper homepage pon sgt lambat..too many pic and graphic maybe..or my laptop yg lembap..but my fren from other country also complaining the same!!nak buka email pon mau dua jam..and while im writing this post..tetiba YM plak tersign out secara sendirinya..hantukah??!!tension tol..nak cek email memang tak dapat..frust tol!!Dah try more than 10 times in 20 minutes!!

Bak kata naza, nak upgrade ker, maintanenve ker..hantarlah notice dulu..haihs..macam hotlink ker hantar sms bagitau perkhidmatan ada problem (sometimes lah kan). . =(

macam nak buka akaun mail lain pon ada..should I??

2 comments:

Anonymous said...

Qyla, Ain try ari neh br dpt Yahoo! bodoh neh.. haha

Hint PerihaL said...

YAHOO-D...

dia tgh upgrade la tue..ada byk pilihan..guna pilihan yg len dulu...=)