Saturday, April 12, 2008

Spaghetti nite!!!

Mlm ni ada wat mkn2 lagi..sajer..at first nak wat berempat jer..then invite She ngn Haikel..pastu invite lagi Ain Amore ngn Temah..memang best n sangat mengenyangkan..kuah spaghetti, pE yg buat..sebab aku nak buat dier tak bagi..tak percaya..takut tak jadi..hahahha tp yg pE wat memang
marvelous!!


orang-orang yang masak, makan, dan basuh pinggan



the foods!!ada wedges, oranges, honey dew..the main menu..SPAGHETTI..
dessert pn ada..hiasan desert tak nampak lah..=p

7 comments:

Hint PerihaL said...

aku blk smlm terus terbongkang tidak sedarkan diri..

pedas siot pE masak..nk jer aku togok air dlm jug..tapi nampak cm skit..aku tahan la pedas tue..erk...

tp memeng mavles la pE..sedap siot..kagum aku..sbb aku tak pandai masak...T_T

ikan sumbat bila lagi?..

qyla said...

ikan sumbat???ko beli lah ikannyer...hehehehe

kan aku dah gtau, pE memang pandai masak..aku nk masak kadang-kadang dier tak caya..hahaah

Esteban Granero said...

sonotnye korang main masak-masak.

Hint PerihaL said...

senang ar kerja ko nnt..cmni..ko g kerja...pE jd surarumah..komperm best...

qyla said...

naza- sonok jugak dah last2 mcm nie..hehehehe nak jemput rmi2 bleh..tp semua kena kuar duit lah..hahahaha

haikel-mane bleh..aku nk masaak jugak untuk pE..aku jrg masak..tp aku masak sedap..hehhehehe

Hint PerihaL said...

klu ko masak sedap..pE xyakin..cmner plak tuh?

qyla said...

ada certain2 jer pE tak yakin..ada certain2 aku lagi pndai masak dari dier..contoh ikan sumbat tu lah

aku lagi terer..hehehehe