Thursday, April 17, 2008

Game orang perempuan..=p

Hari ni dah abes paper yang kedua..aku ngan Ain..bosan..so, kitorang kembali ke aktiviti harian dulu-dulu..MAIN GAME!!

kitorang nie suka sangat download game online..macam-macam game yang dah main..tapi the most addicted is hidden object..hehehe berpinar-pinar mata cari barang-barang tu..tapi puas hati bila dapat settel kan semua misteri..game orang pompuan..tapi banyak nya game yang kitorg main trial jer..so last for 60 minutes jer..memng tak puas mainlah..tapi kalau nak lama main, download kat metacafe..main sampai bosan..baru kuar..kiranya leh main lebih dari sejam lah..ni antara game yang kitorang addicted sangat main dulu..

  1. mystery case file- ada beberapa 3 ke 4 version ntah dah abes main
  2. hidden expidition titanic
  3. the lost thomb
  4. banyak lagi sampai aku tak ingat
tu baru cerita apsal hidden object..lagi satu yang best main ialah time management punya game..tapi tak semua orang suka and manage nak main benda nie..kena pandai bajet and perlukan skill2 tertentu..yang kitorang suka main..

  1. diner dash-nie pun dah baper version dah
  2. wedding dash-adik beradik diner dash
  3. jojo fashion show
  4. cake mania..
  5. banyak lah lagi sampai aku tak ingat
yang laki aku tau suka main taktikal ngan perang-perang kan?macam counter strike..tapi kan,abg aku pun addicted main mystery case file..baguslah..tambah vocab..

Nak tau macam maner game tu..google lah sendiri..

4 comments:

sHe said...

aku xbley arr men game hide n seek camtuh..sakit kapla.. :(

n awat susah sangat arr nak carik game racing keta? last time aku bli yang dvd version, tapi tak bley install.. sedey.. :(

qyla said...

lah..awat tak p tukaq balik cd tu..??
maaf yer..aku tak tau plak game lumba keta nie..hahahaha aku takpernah amik taulumba2 nie kecuali dua game yang aku habaq..

Anonymous said...

Qyla, main x Dream Day Wedding? Game hidden2 jugak.. Best2.. Die ade 3 set.. Lpas Wedding, Dream Day Honeymoon pas2 Dream Day First Home.. Ala2 main kawen2 g2.. =p

qyla said...

~ain~
mestilah main..hehehe tapi tak dpt cari cracklah..main kat metacafe jer..ada crack??heheheh dah main tiga2 tu..cuma yang 1st jer abes main..=( main tak mystery case file??best sgt tau..