Thursday, April 24, 2008

LEWAT!

Hari ini,24 april..paper BM..alhamdullillah..keluar solan past year..cuma diubah sedikit kedudukan soalan dan jawapan..but all the past year questions are still there..start at 9 am..about 9.45 am..about 5 student dah kuar..di luar dewan..

stranger student: encik, boleh lah encik bagi saya masuk..

encik 1: saya tak pasti lah awak boleh masuk..awak dah lambat sangat nie..

stranger student: tolonglah cik..saya terbangun lambat..(slip periksa ada di tangan..sebagai bukti agaknya)..

encik 2: kenapa nie?

encik 1:ni, dia datang lambat..macam maner nie?

encik 3: ye, apa masalah?

stranger student: saya nak masuk jawab periksa..saya terbangun lambat..

encik 3: (senyum)..macam maner awak boleh bangu lambat? kalau saya bagi masuk pon sempat ker awak nak jawab..saya rasa sukar nak bagi awak masa lebih..

stranger student: tak per..tak per..saya nak masuk jawab jer..

3 encik berunding..

encik 4: boleh tak bagi student saya masuk?

encik 3: ha..bolehlah..

stanger student teros masuk..

aiyak..macam maner leh bangun lambat?

No comments: