Wednesday, May 7, 2008

Tag lagi..7!!

Terima kasih Dila..sibuk tag aku..hahaha ko rindu??ok..aku layan kan aje tag ko..memandangkan kita semua tak ada kerja..

7 fakta tentang aku

  1. tak pandai goreng ikan, ayam atau apa-apa sahaja yang perlu digoreng bersama kunyit
  2. tak suka lipat baju
  3. tak makan sayur
  4. kat sekolah di panggil anak mami walaupun hakikatnya aku bukan anak mami..
  5. suka bulan February (besday aku, anni)hadiah berganda
  6. anak sulung perempuan dalam adik beradik..
  7. independent
7 perkara menakutkan aku

  1. Mati (takut tak sempat bertaubat)
  2. KEhilangan orang tersayang (family, buah ati,kwn2..ya anda..)
  3. Ular (sangat geli)
  4. Tak dapat sambung belajar sampai pHd
  5. Kena berjauhan dari umah lagi..sudah penat aku merantau..
  6. HP kena curi lagi..aku sudah kena sekali..serik
  7. tak dapat bantu family
7 lagu buat masa sekarang

ermmm..ni agak payah..aku tak layan lagu..tapi Dila punya pasal..aku tulis jer..
  1. When i'm gone- simple plan
  2. Makhluk Tuhan paling seksi-Mulan
  3. Sometimes when we touched- Dan Hill
  4. You make me wanna-Blue ..lagu lama..aku suka sgt smpi skrg..
  5. Bila nak saksi-Spider
  6. Stand by me- Ben,. E King (lagu yang nyanyi masa group BI)
  7. Tercipta untukku-Ungu (ditujukan khas dari yang tersayang..suka sampai sekarang..)
7 benda yang selalu aku sebut

  1. erk?
  2. adoi!!
  3. cenggitu erk?
  4. ok!!
  5. tengok lah dulu macam maner
  6. jom
  7. orait!!
7 perkara yang amat bernilai

  1. umi dan abah
  2. adik beradik
  3. Kekasih hati
  4. hp sony ku
  5. laptop compaq ku
  6. bantal luv ku
  7. memori-memori indah, yang tak indah tak beharga


7 "pertama kali" dalam hidup
semua perkara yang kita buat adalah pertama kali dalam hidup..so this is the random one..banyak lagi ler..
  1. dapat ikan bila memancing pada tahun ini bulan 2..sepanjg 22 thn hidup..
  2. dapat lucky draw..dinner samuderarians 05-08..kechik..terima ksih
  3. wall climbing pada semester dua..
  4. jejak kaki di KUSTEM 3 thn lepas
  5. dive dekat pool- seminggu yang lepas
  6. dapat bunga ros 12 kuntum..1st anni..sampai sekarang masih ada..
  7. bawa bf jumpa my mum =p

7 orang bertuah

  1. pachilo
  2. k.uda (tak paham ko bleh tanya)
  3. sHe
  4. farahreen
  5. hycheal
  6. aiNul
  7. alOng

sila lah..

2 comments:

SITI NOR ADILAH ABDUL RAHMAN said...

ngah,asal k.ude??

Fareenz said...

oit..oit..dah tag..mekasih yer!