Thursday, May 29, 2008

berita terkini #2 bayi oh bayi

sindiket jual bayi...beli bayi..hello!!!!senangnya nak dapat anak sekarang!!!!!??

senang betoi orang zaman sekarang..nak anak beli jer..macam beli anak patung plak kat kedai kan..boleh pilih-pilih lagi..

ada pasangan yang kahwin dah lama tapi still tak ada rezeki untuk dapat anak tapi orang yang nak anak tapi tak nak mengandung sedangkan dia mampu mengandung senang2 jer dapat anak tanpa memikirkan sebenarnya susah nak dapat anak..hey, im not talking blue here..make urself clear k..!!

lagi tragis bila baby tu diculik kan??cuba fikirkan, kalau baby yang di culik tu baby first bagi pasangan tu...tak ke haru??the problem here, tak akan ada sindiket nie if there are no buyers kan??ada pembeli baru lah wujudnya benda2 mcm nie..again, orang sekarag nak duit dengan cara yang mudah jer..naper tak pergi adopt jer kanak-kanak kat umah anak yatim tu..sama jugak, still bukan darah daging mereka..kesian baby2 yang di pisahkan dari true parents depa tu..

tapi kan..kadang2 parents sendiri yang jual bayi..kenapa??masalah kemiskinan lah..duit tak cukup nak sara hidup and tanggung anak yang ramai..tapi buat anak mampu plak..rujuk entri ini..aku malas mahu bercerita panjang..

tu tak masuk lagi kes buang baby..dunia oh dunia..dunia makin tua..manusia sekarang makin nyanyuk..

2 comments:

Hint PerihaL said...

smlm aku ada tgk MHI....haih..siap bleh setting warna kulit,jenis..

qyla said...

tau tak per..bengong tol kan??