Monday, March 31, 2008

Tagged by Farah..=)

8 random fact about me:

1. Hatiku lembut dan keras..huhhuhuuh apakah maknanya? saya sangat sensitif pada certain2 perkara..tp kemudian certain2 perkara itu boleh menjadi perkara yang tidak kisah..hmm???

2. saya bukan pedendam, bukan pemarah, mudah memaafkan..tapi kalau terasa, memang terasa sehingga ke akhir hayat..( my friend pernah baca my diary, she apologized, tp sampai sekarang masih tak dpt nak maafkan dan masih teringat)..tp ada jugak yang sakit hati tapi buat2 tak reti..malas nk simpan dendam lama2..tak suka..and tak reti..

3. bila saya suka sesuatu perkara (skrg tgh tgk citer kawin muda), saya akan addicted sgt smpai sy rasa bosan..addicted kat sini asyik nak buat benda tu 24 7..mcm citer kawin muda nie..asyik tgk jer kat u tube..huhuhu and asyik nak tulis blog jer..hehe

4. i am a very loyal person..and I love my bf so much..Farah nak tgk view friendster ek..=p

5. saya tak suka marah and tak reti marah lama2..merajuk lama2 pun tak pandai..kalu merajuk lama2 tu tipu jer..

6. suka mkn kentang..sebab nak gemok..=P

7. saya nie degil..suka buat suka ati..kdg2 tak pk kesan..and nearly example, i am writing something yang maybe tak ptt pada mata a reader tu, then dier mrh2 and ckp sy mcm2..sy biarkan..dia ada hak pada apa yang nak ditulis and diluahkan..sy tak kisah..terima kasih atas teguran itu..tp inikan blog sy???huhuhuh yang tak pttnyer im not thinking rationally also..haih

8. saya rindu pada sepupu2 yang kecil di rumah..yg besar tak igt pon..hahahaha

8 people i've choose:

1. sHe
2. naT
3. aiNul
4. ieKa
5. yaNi
6. dLa (kerja berganda hehehe)
7. k.sHu
8. The anOn..( u can leave at comment)

Girls..tagged aother 8 person..hehehe

3 comments:

Fareenz said...

awak2..makan kentang bole gemok eh??
subhanallah..nape kite x tau!!??
hahahaha...(alasan)

qyla said...

aah
masa sem 2 sy mkn kentang hari2 smpi berat sy 50 kg..mereka semua kata saya tembam dan berisi..
buat eksperimen baru2 ini, sy makn kentang selama 2 minggu berturut2, hasilnya naik 5kg..hahahah

sHe said...

hg bahagia sgt kot time tu..baru berchenta kan..tu yg gemok tu..hehe..