Monday, March 24, 2008

politic..again..=P

i found that my entries are all craps..
about myself..
but, one of my friend stated that blog are like online diary..and of coz it should be writting more about urself..weeeee =)

but now i want to talk about the current issue..not so current but still current..(the thesis also about current..haiyaa..)

perlantikan menteri besar..lepas satu-satu negeri dilanda krisis perlantikan menteri besar..
last week when im in holiday at my hometown, MY dad explain to me that the crisis reason is BN lost 2/3 majority..so that, kuasa memilih menteri besar jatuh pada Sultan?? betoi kah..
sebarang kesilapan sila di tegur.. kena amik tahu..negara seperti kucar-kacir..balik tanah jajahan DAP pun terasa lain ajer..still have to read the newspaper and watch berita..

2 comments:

Esteban Granero said...

ada sesetengah pengikut taksub idris jusoh dengan selamba mengutuk sultan terengganu.

selamba badak diorang jer.

kalaulah buat camtu dengan sultan johor, dah lama dapat lempang personal.

qyla said...

really?but my dad say this new MB was better than Idris Jusoh..becoz he said that Idris Jusoh is "jahat"...hahah of coz lah..my dad is PAS..=P