Wednesday, January 23, 2008

susulan..sepetang+semalam di lab..

As i promise, aku akan tulis pasal hidup aku kat lab seharian..aku dah bosan tunggu air menitik kat lab..aku nak wat analisis lain tapi selagi air ni tak habis menitik memang tak boleh run analisis lain..

Sekarang aku kat lab..niat di hati nak sambung kerja yang dah tertangguh..tapi air tak de...huhuuhuhu aku pun turun pegi beli sesuatu yang di namakan makanan untuk mengunyah..aku lapar sebab kelas stat pukul 9..kelas shipping and port..aku tak paham aper yang dier ajar..skit2 bleh lah..nampaknyer subjek ni jadi black subject for this final semester...

Sepetang di lab..
lepas semua budak matrik balik,aku duk sensorang kat lab ni..5 minit kemuadian..k.aida,effa ngan iza datang..lega..diorang baru balik sampling daaaa..bila nak siap analisis?heheheheheh aku yang dah berbulan abis sampling tak siap2 analisisnyer...huhuhuhuh kejap jer diorang kat sini..tapi thanks to k.aida sebab sudi teman sampai kul dua lebih..bagi tunjuk ajar and bergosip+bersembang...tu la namanyer pompuan..

pukul 2.30, pE datang hantar nasi..dier masak ayam masak kicap+wedges+ikan masin+sayur kacang panjang goreng telur..heheheheheh sedap..makan kat lab..sebab dah duk sensorang..pandai tak pE masak?

PUkul 4,ain plak datang teman kat lab..ader ain teman tak sunyi sangat..leh pegi solat ain tunggu air menitik..bosannyer entri ni..

kul 6.30..aku duk sensorang..sumer orang dah balik..maser tu Tuhan jer tau bertapa sunyi nyer lab nie..raser lain jer..aku toleh kanan..aku toleh kiri..aku tak tau naper aku toleh..tapi aku sentiasa menoleh..aku tgk air yang menitik..lagi 2 sampel..lagi sejam..huhuhuhuh

kul 7.30..SIAP!!tapi nak kena pegi makmal samudera satu untuk sambung analisis..aku tgk lab tu..kosong..gelap..sunyi..aku pikir 2 3 kali..sumpah aku rasa takut!!kalu tak percaya korang try la sendiri..aku tak nampak apa2,aku tak bau apa2 tapi yang pelik aku takut..so,aku duk diam2 tak pergi mner2..tunggu pE datang..

kul 8 baru pE sampai..huhuhuhuhu dier yang tolong sambung kerja kat lab sebelah..aku kemas2..tak duduk kat lab yang sama..elak syak wasangka dan hasad dengki orang..langkah berjaga2..habis kerje tros makan..aku makan macm orang kelaparan..serius penat..balik..aku tidor!!

entri yang paling bosan..sekadar menunaikan janji..hmm

note:aku tulis entri ni pas makan sandwich sayur..aku pening makan sayur nie..aku tak suka makan sayur..

2 comments:

Anonymous said...

pE masak pom nak gtau ek...mesti erk??hahaha..........

pEisZme said...

dah pandai mengarang skang nie erk???huahahahahahaha...