Sunday, January 11, 2009

W.H.Y.?

W.H.Y

I'm feeling so happy when other people relationship worked out?

I don't know them much less than what I read in their blogs..

And obviously, they don't even know I am existed..

but still..

I am so happy for them..

So, its true..when u're happy and you spread the happiness, everyone will be happy too..

And it is true too, when u feel the sorrow, everyone felt that too..

Words, can describe thousand feeling that attached one heart to the other without knowing who is the other...

And by words, I found all of you..yes dear..YOU..=)

3 comments:

Hint PerihaL said...

nnt ko tulis entri sedih2..aku nak try nangis... T_T

AgOn said...

cam sedey je bunyi entry ko ni yek...hehe...klu tak de orang cite taip kita pun tak tau apa situation diaorg..terutamanya mmbr2 la kan...aku pun still tu gak klu orang happy aku tumpang klu tak happy pun aku tumpang...klu tak da mmbr sapa la kita ni kan...

qyla said...

~HINT~
selalu sedih aku smpn sorang or citer kat my other half..
kalau mrh yer aku tulis..hahaha

~AGON~
yup..u're so right..takder member saper lah kiter..and ader mmber adalah saper kita sekrg..kalau member ckp buruk psl kita, maka buruk lah kita..kalau member puji kita maka dipandang mulia lah kita..member yang terima kita seadanya??=)