Friday, June 26, 2009

SEkian lama blog ini bersawang..masa untuk menhupdate atas permintaan en.Hint..(-_-")..

Terima kasih sahabat kerana masih rajin mahu membaca penulisan ku yang tak best ini..adeh..touching...(perasan...sekian):p

here we go..

TAG 1

Bekas kekasih saya adalah : Shafiq (its been a while since i remembered his name)

Saya sedang mendengar: bunyi kipas rosak di runag tamu + bunyi kipas yang elok+ TV show AXN

Mungkin saya patut: Tidur sekarang kerana terlampau penat tapi ada dating on phone after dis..=D

Saya suka: makan..

Sahabat-sahabat baik saya: En.Kanda (sahabat dan kekasih hati), Ain, Hajar, Maslia, and all Buddies!!Yaya, Aufa, Hakim, Nik, Eve, Yosuke, Mien, Kazue, Busra, Xyn, Asyraf and many more (adik-adik sumer nih..)

Saya tak paham: kenapa orang lain keje dier tak nak buat tapi dier nak buat kerja orang..T_T

Saya kehilangan: mesej-mesej jiwang dan nombor fon semua kawan-kawan dan orang-orang penting yang saya simpan sejak hampir dua tahun yang lalu..huhuhu

Ramai yang berkata: saya ada bakat jadi Cikgu..tapi saya nak jadi pensyarah..pendek kata bidang pendidikan..

Makna nama saya: yang bijaksana..big griiiinn...:-D

Cinta itu adalah : abstrak..setiap manusia tafsirannya berbeza...

Di suatu tempat, seseorang sedang: membalas tag dari seorang sahabat..yeah!!

Saya akan cuba: siapkan analisis projek master saya secepat mungkin!!

Ayat SELAMANYA bermaksud: sehingga hari akhirat...

Telefon bimbit saya: Nokia 7610 daun, pinjam..hanphone Sony Ericcson W850i masih di kedai..esok baru amik..

Bila saya terjaga dari tidur: saya akan checked message dari en.Kanda ada ker tak..;p

Saya paling meluat apabila: nak guna sesuatu tapi tak ada..contoh seperti alatan lab..dan tengok Mawi dan Ikin di TV..

Pesta/Party adalah: makan-makan and games

Haiwan yang paling comel yang pernah saya temu ialah: tak ingat

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya: sekarang..heeeeee

Hari ini: tireddddddddddddddddd....

Malam ini saya akan: tidoq

Esok pula saya akan: menyambung sesi orientasi bersama pelajar antarabangsa HEP..T_T

Saya betul-betul inginkan: kunjungan orang tersayang di hujung minggu ini...nak support ok..huhuhuhuhuhuh and double date..;p

Ketika saya melihat wajah saya di cermin pagi tadi: nak mekap ker tak hari nie..hahah

Pusat membeli belah atau taman permainan: Pusat membeli belah Jusco, nak redeem voucher rm50 sebelum 30 June!!

Makanan barat atau Jepun: Barat..Jepun..not really my taste

Bilik yang terang atau gelap: gelap dengan sedikit cahaya

Makanan segera adalah: yang dibeli dari kedai and siap untuk di makan..tak payah susah-susah nak masak

Ayat terakhir yang anda biasa katakan pada seseorang ialah: Insyaallah, see u soon..

OK lah..next tag..later..minggu depan ker..dah ngantuk giler!!!!!giler pun tak ngantuk macam nie..

good nite~~~~~~

No comments: