Wednesday, October 22, 2008

Al-Fatihah....

kwn2..sedekahkan lah alfatihah kepada sahabat saya merangkap someone very special to my sis, mohd.faiz alwi yang kembali ke rahmatullah semalam..

benar orang kata..
"berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul.."

"jodoh dan ajal ketentuan Allah.."

first time saya jumpa dier..masa open house raya ritu..kali pertama dan kali terakhir..tak kenal sgt..tp kesan cukup mendalam..sbb dier bf adik saya..huhuhu sian adik sayaa..tp dah ajal dier..semoga sentiasa dicucuri rahmat...dikebumikan di Parit pada pukul 11 mlm tarikh 21 oct 2008 lepas lebih seminggu terlantar kat ICU...wad neurologi..komplikasi otak and jantung..eksiden..

Al-Fatihah...........

3 comments:

sHe said...

Ya Allah qyla, sedihnya....
sorry for ur sis.. (T_T)
kalau aku kat tempat dia, mungkin aku tak kuat, tapi aku harap dia kuat..

al fatihah..

qyla said...

~she~
adik aku tak kuat skang nie..asyik ngs jer..dah 3 hari..cinta pertama dia tau..dah wat istikharah semua seblm die trm arwah jadi bf dier..dier nmpk arwah 3 kali dalam semua solat dia tu..kira jodoh dah dipisahkan dengan ajal..aku pon ngs jugak..huhuhuhu

sHe said...

aku rasa take time jugak dia nak ok..aku baca entri hg pun bergenang airmata..memang kena tough giler la..slalu2 la hg support dia eh..